ЄВАНГЕЛІЗАЦІЙНА ТЕМАІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ ДО ТЕМИ З АДАПТАЦІЯМИ ДО ZOOM-ЗУСТРІЧЕЙ
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Завантажити

Тема 9. Сьома Божа заповідь. Не кради

Вправа 1 «2-4-8» (дискусія)

Необхідні матеріали: ватмани, олівці, фломастери (маркери) для кожної групи.

 1) Сформуйте пари учасників.

2) Запропонуйте у парах обговорити твердження: «Право на приватну власність і справедливий розподіл матеріальних благ у суспільстві є умовами забезпечення гідності особи, яка живе в суспільстві, та гарантування засобів, потрібних для її повноцінного розвитку» (8-10 хв).

3) Далі, двійки об’єднуються у четвірки (2+2) і знову дискутують щодо даного твердження, виходячи із висновків, які з’явились у парах (8-10 хв).

4) Наступним етапом є об’єднання у вісімки (4+4) та обговорення висновків, що з’явились у «четвірках» (8-10 хв).

5) Роздайте ватман, олівці, маркери кожній групі.

6) Завдання «вісімок» є підсумкові висновки, які необхідно оформити у плакат (записати тезами, схемами, намалювати символи) (8-10 хв).

7) Представлення напрацювань та обговорення.

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «2-4-8» (дискусія)

Необхідні матеріали: записники та ручки у кожного учасника.

 1) Сформуйте пари учасників у «кімнатах» додатку Zoom.

2) Запропонуйте у парах обговорити твердження: «Право на приватну власність і справедливий розподіл матеріальних благ у суспільстві є умовами забезпечення гідності особи, яка живе в суспільстві, та гарантування засобів, потрібних для її повноцінного розвитку» (результати праці – тези записує капітан у своєму записнику) (8-10 хв).

3) Далі, двійки об’єднайте у четвірки (2+2) і знову дискутують щодо даного твердження, виходячи із висновків, які з’явились у парах (спільні результати записують капітани, визначені у попередніх групах) (8-10 хв).

4) Наступним етапом є об’єднання у вісімки (4+4) та обговорення висновків, що з’явились у «четвірках» (спільні результати записують капітани, визначені у попередніх групах) (8-10 хв).

5) Попросіть, щоб один із «капітанів» відкрив Word із демонстрацією екрану та записав підсумкові висновки (записати тезами) (8-10 хв).

6) Представлення напрацювань та обговорення.

Вправа 2 «Гріхи проти 7 заповіді» (метод – Вільне крісло)

Необхідні матеріали: банка або коробка, папірці із записаними на них гріхами проти 7 заповіді, стілець.

 1) Поставте посеред класу стілець та заздалегідь напишіть на папірцях гріхи проти 7 заповіді (1 гріх – один папірець), помістивши їх у банку чи коробку (приклад гріхів: крадіжки, грабунок, розбій, напад, нищення чужого майна, лихва, обман, заздрість, ошуканство, затримання платні, захланність, вандалізм, говорити погано про іншу особу…).

2) Запропонуйте учасникам по-черзі сідати на стілець посеред класу, витягнувши перед тим папірець із банки. Завдання особи пояснити, як вона розуміє даний гріх проти 7 заповіді, що їй випав. Інші учасники можуть ставити питання та коментувати.

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Гріхи проти 7 заповіді»

Необхідні матеріали: записаний та пронумерований на аркуші список гріхів проти 7 заповіді.

 1) Запропонуйте учасникам по-черзі називати певне число, під яким у списку вказаний котрийсь із гріхів проти 7 заповіді. Завдання особи пояснити, як вона розуміє даний гріх проти 7 заповіді, що їй випав. Інші учасники можуть ставити питання та коментувати.

Пропоновані теми розроблені на основі посібника

«Божі Заповіді та Євангельські блаженства»]

Попередні курси:

ЄВАНГЕЛІЗАЦІЯ (ПЕРЕДКАТЕХУМЕНАТ)

СИМВОЛ ВІРИ Й ІСТОРІЯ СПАСІННЯ