Методи: альтернативні заголовки, мозковий штурм.

Матеріали: пакунок (всередині якого Святе Письмо), для кожної групи (по 4 осіб) – аркуш паперу А4 і ручка.

Хід заняття

Вступ, зацікавлення

Принесіть до кімнати і поставте на видному місці пакунок. Можна дозволити учасникам потримати пакунок в руках, але не можна його розпаковувати.

Питання до учасників: Що всередині цього пакунка?

Скажіть учасникам, що хочете розповісти одне оповідання [1].

Попросіть їх уважно його послухати:

«Одна княжна на день народження отримала від нареченого важкий, круглої форми пакунок. Заінтригована цікавістю, що ж там всередині, вона швидко відкрила пакунок і знайшла там … гарматне ядро. Розчарована князівна кинула ним об землю. При падінні зовнішня оболонка ядра тріснула, а в ньому виявилося менше ядро, сріблястого кольору. Князівна взяла його в руки і оглядаючи, сильно натиснула пальцями. Срібна оболонка прорвалася, а всередині нього виявилась золота скринька. Князівна відкрила скриньку. Всередині, на черво­ному оксамиті, лежав перстень із  написом: «ЛЮБЛЮ ТЕБЕ».

Питання до учасників:

Як би ви назвали це оповідання?

Активність

Організація праці

Об’єднайте учасників у групи по 4 особи.

Представники груп беруть один аркуш паперу А4 і ручку.

 Інструкція для праці в групах

Скласти якомога більше заголовків до прослуханого оповідання.

 Праця в групах

1.

Представник групи записує усі пропозиції учасників.

Усі учасники пропонують, як би вони назвали це оповідання.

На цьому етапі потрібно запропонувати якнайбільшу кількість назв оповідання. Не треба їх аналізувати. Тому представник групи записує усі назви, які придумали учасники.

Час праці: 5 хв.

Поки учасники виконують завдання, катехит ходить від однієї групи до другої, щоб переконатися, чи всі правильно зрозуміли і виконують завдання.

2.

Попросіть учасників у групах прочитати назви, які вони написали, і пронумерувати їх.

1 – найвлучніша назва, 2 – трохи менш влучна, і т.д.

Час праці: 5 хв.

Представлення результатів праці

Усі сідають у спільне коло.

Групи по черзі представляють свої напрацювання.

Представники груп зачитують той заголовок, який вибрали як найвідповідніший (записують його на дошці). Після цього представники груп зачитують ще чотири своїх найкращих заголовка.

Приклади: “Таємнича коробка”, “Важкодоступне слово”, “Три в одному”, “Незвичайний подарунок”, “Утішена княжна”, “Перстень від нареченого”, “Перстень з діамантами”, “Освід­чення в коханні”.

Обговорення

Катехит ще раз читає написані на дошці заголовки і наголошує важливість кожного з них. Зачитує також оригінал заголовка оповідання: «Лист любові». Усі разом пробують його пояснити.

Питання до учасників:

Як ви думаєте, що зробила та князівна, побачивши цей дорогоцінний перстень?

Учасники висловлюють свої думки.

Питання до учасників:

Що ж у нашому пакунку?

Учасники розкривають пакунок і знаходять там Святе Письмо.

Підсумок

Святе Письмо – це лист Бога до нас.

Тут читаємо, як сильно Бог нас любить.

Вчинок князівни був відповіддю на лист.

У Святому Письмі Бог промовляє до нас.

Щоб почути, що Бог промовляє до нас, потрібно в тиші слухати і читати Святе Письмо.

Молитва

Читання фрагменту Святого Письма про Божу любов

[1] На основі: Бруно Ферреро. Лист любові // Сорок казок у пустелі. Львів: Свічадо 2007.