ЄВАНГЕЛІЗАЦІЙНА ТЕМАІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ ДО ТЕМИ З АДАПТАЦІЯМИ ДО ZOOM-ЗУСТРІЧЕЙ
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Завантажити

Тема 17. Тайна вечеря

Інтерактивна вправа 1 «Служіння»

Необхідні матеріали: Додаток 9, ручки.

 Умивання ніг апостолам – це приклад служіння для кожного із нас стосовно наших ближніх.

1) Сформуйте 2-3 групи учасників та роздайте необхідні матеріали.

2) Попросіть у групах поміркувати та обговорити: коли та як ми наслідуємо Ісуса Христа?

3) Дайте завдання розділити стопу (із додатку 9) на сектори та записати в них, як можемо служити іншим (можна також зробити окрему градацію: сім’я, робота, церковна спільнота, суспільство…) (5-10 хв).

4) Представлення напрацювань та обговорення.

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Служіння»

Необхідні матеріали: Додаток 9.

 1) У додатку Zoom сформуйте 2-3 групи учасників, визначивши їх в окремі «кімнати» та обравши «капітанів» кожної.

2) Попередньо надішліть «капітанам» Додаток 9.

3) Попросіть у групах поміркувати та обговорити: коли та як ми наслідуємо Ісуса Христа?

4) Дайте завдання розділити стопу (із додатку 9) на сектори та записати в них, як можемо служити іншим (можна також зробити окрему градацію: сім’я, робота, церковна спільнота, суспільство…) (10 хв). («капітан» записує результати обговорення у Додатку 9 (Word) із демонстрацією екрану у групі.

5) Поверніть учасників у загальну конференцію.

6) Презентація результатів праці (із демонстрацією екрану кожної групи).

Інтерактивна вправа 2 «Зрада Юди та зрада Петра»

(метод – Шкала)

Необхідні матеріали: Святе Письмо, картки розміром А8 (10 шт. для кожного учасника) та маркери для кожного учасника.

  • Спільно прочитайте євангельські уривки:

Мт. 26, 69–75;

Ів. 21, 15–17;

Мт. 26, 47− 50;

Мт. 27,1–5 та просить поміркувати про переживання і емоції апостолів Петра та Юди.

2) Роздайте кожному учаснику по 10 карток та ручки.

3) Попросіть учасників записати великими літерами види переживань та емоцій, які на їхню думку досвідчував кожен із апостолів (5 карток для означень переживань Петра та 5 карток для означень переживань Юди) (10 хв).

4) Запропонуйте учасникам спільно по черзі скласти на долівці дві шкали емоцій та переживань Апостолів (якщо емоції на картках є різними складаємо їх у стовпчик (шкала), а ті, які повторюються − в рядочок (динаміка) (5 хв).

5) Обговорення результатів. 

  • Як ви оціните дії кожного з Апостолів?
  • Які види почуттів переважають?
  • Що спільного у спектрі почуттів та емоцій Апостолів?
  • Що відмінного?

 Суттєвою різницею між пережитими почуттями є те, що Петро упокорився і все-таки надіявся на прощення Бога, віддав себе, немічного, у руки Ісуса. Юда ж впав у відчай − він не бачив виходу через свою гордість. Його почуття провини було «хворим» і картання, спричинене ним, убиває, доводячи до відчаю і самогубства. Юда не вірить у Боже милосердя. Хворе почуття провини, сором, жах бере свій початок з гордості, яка не дозволяє довіритись Божому милосердю.

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Зрада Юди та зрада Петра»

(метод – Шкала)

Необхідні матеріали: Святе Письмо, нотатники та ручки у кожного учасника.

1) Спільно прочитайте євангельські уривки:

Мт. 26, 69–75;

Ів. 21, 15–17;

Мт. 26, 47− 50;

Мт. 27,1–5 та просить поміркувати про переживання і емоції апостолів Петра та Юди.

2) Попросіть учасників записати  у своїх нотатниках види переживань та емоцій, які на їхню думку досвідчував кожен із апостолів (5 переживань Петра та 5 переживань Юди) (10 хв).

3) Запропонуйте учасникам по черзі їх озвучити. (Провідник відкриває Whiteboard або Word із демонстрацією екрану та записує те, що називають учасники. Якщо емоції повторюються, то вказує чисто повторень навпроти даної емоції). Таким чином, отримаємо своєрідну шкалу (названі емоції згодом можемо розставити за зростанням (кількістю повторень)).

4) Обговорення результатів. 

  • Як ви оціните дії кожного з Апостолів?
  • Які види почуттів переважають?
  • Що спільного у спектрі почуттів та емоцій Апостолів?
  • Що відмінного? 

Суттєвою різницею між пережитими почуттями є те, що Петро упокорився і все-таки надіявся на прощення Бога, віддав себе, немічного, у руки Ісуса. Юда ж впав у відчай − він не бачив виходу через свою гордість. Його почуття провини було «хворим» і картання, спричинене ним, убиває, доводячи до відчаю і самогубства. Юда не вірить у Боже милосердя. Хворе почуття провини, сором, жах бере свій початок з гордості, яка не дозволяє довіритись Божому милосердю.

Додаток 9

Календарний план програми євангелізації можна переглянути ТУТ

Усі попередні опрацьовані теми знаходяться за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ