ЄВАНГЕЛІЗАЦІЙНА ТЕМАІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ ДО ТЕМИ З АДАПТАЦІЯМИ ДО ZOOM-ЗУСТРІЧЕЙ
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Завантажити

Тема 11. Воплочення Сина Божого

Інтерактивна вправа 1 «Протилежні характеристики» (дискусія)

Необхідні матеріали: Святе Письмо, невеликі аркуші та ручки для кожного учасника, мішечок або невелика коробка.

1) Обговоріть з присутніми поняття святості на прикладі Діви Марії.

Запитання до учасників:

– Які ознаки вказують на святість Марії?

– В чому можемо її наслідувати?

2) Роздайте учасникам аркуші та ручки і попросіть поміркувати над питанням: «Що потрібно, щоб не стати святим?». Нехай кожен запише свої відповіді як список.

3) Усі аркуші помістіть у коробку. Запропонуйте кожному наосліп витягнути з коробки чийсь аркуш з переліком.

4) Попросіть учасників по черзі зачитати список, коментуючи, з чим погоджуються, а з чим – ні.

5) В процесі обговорення складіть обґрунтований список, записуючи його на дошці. Зробіть спільні висновки.

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Протилежні характеристики» (дискусія)

 1) Обговоріть з присутніми поняття святості на прикладі Діви Марії.

Запитання до учасників:

– Які ознаки вказують на святість Марії?

– В чому можемо її наслідувати?

2) Сформуйте пари учасників, давши завдання поміркувати над питанням: «Що потрібно, щоб не стати святим?». Нехай кожен запише свої відповіді як список у своєму чаті та надішле у приватному повідомленні призначеному опоненту.

3) Попросіть учасників по черзі зачитати список, який вони отримали у приватному повідомленні, коментуючи, з чим погоджуються, а з чим – ні.

4) В процесі обговорення складіть обґрунтований список, записуючи його на дошці (whiteboard). Зробіть спільні висновки.

Інтерактивна вправа 2 «Подобатися Богові»

Необхідні матеріали: аркуші А4, ручки для кожної групи.

 1) Зачитайте уривок із Святого Письма про подію Богоявлення:

Тоді прибув Ісус із Галилеї на Йордан до Йоана, щоб христитися від нього… А охристившись, Ісус зараз же вийшов з води. І ось розкрилось йому небо, і він побачив Духа Божого, який спускався, мов голуб, і зійшов на нього. І голос пролунав з неба: «Це Син мій любий, що його я вподобав» (Мт 3,13;16-17, а також Мр 1,1-13).

Запитання до учасників:

– Як ви вважаєте, яке значення ця подія має для нас, християн?

– Чому Бог-Отець називає Ісуса «Сином любим, що його вподобав?»

Кожен із нас покликаний слідувати за Христом, брати з Нього приклад, а отже, відновлювати свою подобу, тобто «подобатись» Богові.

2) Сформуйте 2-3 групи учасників та роздайте необхідні матеріали.

3) Запропонуйте обдумати в групах і записати відповіді на питання: «Що робив Ісус, як служив?» (перша колонка) та «У чому я можу наслідувати Ісуса, щоб «подобатися» Богові?» (друга колонка) (5-7 хв).

4) Представлення напрацювань.

5) Дайте завдання учасникам порівняти дві колонки та визначити: Чи є щось неможливе? Якщо так, то що? Чому?

6) Обговорення та спільні висновки.

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Подобатися Богові»

 1) У додатку Zoom сформуйте 2-3 групи учасників, визначивши їх в окремі «кімнати» та обравши «капітанів» кожної.

2) Запропонуйте обдумати в групах і записати відповіді на питання: «Що робив Ісус, як служив?» (перша колонка) та «У чому я можу наслідувати Ісуса, щоб «подобатися» Богові?» (друга колонка) (результати обговорення записує «капітан» у документі Word з демонстрацією екрану) (5-7 хв).

3) Дайте завдання учасникам порівняти дві колонки та визначити: Чи є щось неможливе? Якщо так, то що? Чому?

4) Поверніть учасників у загальну конференцію та спільно обговоріть результати, зробіть висновки.