Євангелізаційна темаІнтерактивні вправи до теми з адаптаціями до zoom-зустрічей
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Завантажити

Вправа 1 «5 із 25»

Необхідні матеріали: аркуші А4, ручки для кожної групи.

  • Сформуйте 2-3 групи учасників та роздайте всі необхідні матеріали.
  • Дайте завдання в групах: обговорити та записати 25 пунктів «Через що/через кого я бачу Божу любов у своєму житті?» (5-10 хв).
  • Із даного списку нехай кожен з учасників обере для себе 5 пунктів (1-2 хв).
  • Представлення напрацювань та обговорення.

 

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «5 із 25»

  • У додатку Zoom сформуйте 2-3 групи учасників, визначивши їх в окремі «кімнати».
  • У кожній групі оберіть представника, який вмикає демонстрацію свого екрану, відкривши документ у програмі Word.
  • Дайте завдання в групах: обговорити та записати 25 пунктів «Через що/через кого я бачу Божу любов у своєму житті?». Представник групи записує пункти у Wordі, демонструючи екран (10 хв).
  • Із даного списку нехай кожен з учасників обере для себе 5 пунктів (1-2 хв).
  • Поверніть учасників у загальну конференцію та спільно обговоріть результати.

 

Вправа 2  «Моє покликання»

Необхідні матеріали: ватман, маркер, маленькі клейкі папірці для кожної групи.

1) Сформуйте 2 групи учасників та роздайте всі необхідні матеріали.

2) Дайте завдання у групах: поміркувати та записати на папірцях свої щоденні покликання, відповідь на питання: «До чого щодня мене кличе Бог?» (1 покликання – 1 папірець) (5-10 хв).

Можливі варіанти: до святості, до сповнення батьківських обовязків, до навчання, до молитви, до покаяння, бути доброю дочкою/сином, чоловіком/дружиною, і т.п.

3) Запропонуйте учасникам посеред ватману записати «До чого мене щодня кличе Бог?». Навколо даного запитання потрібно викласти папірцями (із попередньо записаними покликаннями) серце.

4) Обговоріть із присутніми важливість усіх покликань, навіть, як нам здавалось би, найменших, наскільки вони цінні в Божих очах. Вкладаючи в наше серце певне покликання, Господь також виявляє свою любов, адже вказує нам на нашу особливу цінність для Нього. Наші покликання, менші чи більші, їх сповнення – це відповідь на Божу любов.

5) Запропонуйте учасникам у групах скласти свою молитву-прохання про ті речі, які б нам допомогли відповісти на Боже покликання.

 

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Моє покликання»

1) Відкрийте Whiteboard у додатку Zoom (- це дошка, на якій можна малювати схеми та писати, демонструючи екран учасникам конференції).

2) Посеред дошки запишіть «До чого мене щодня кличе Бог?» та запропонуйте учасникам поміркувати та назвати наші щоденні покликання. Відповіді записуйте навколо центрального питання.

3) Обговоріть з учасниками важливість названих покликань у Божих очах. При потребі доповніть список, називаючи, на перший погляд, найбільш непримітні. Наголосіть, що покликання – це Божий подарунок для нас, а наша відповідь на ці покликання – відповідь на Божу любов.

4) Також можна запропонувати учасникам скласти свою молитву-прохання у групах («кімнатах» додатку Zoom) про ті речі, які б нам допомогли відповісти на Боже покликання (10 хв):

– У додатку Zoom сформуйте 2-3 групи учасників, визначивши їх в окремі «кімнати».

– У кожній групі оберіть представника, який вмикає демонстрацію свого екрану, відкривши Word, де й записуватиме пропозиції учасників своєї команди (текст молитви).

– Поверніть учасників у загальну конференцію для представлення напрацювань (з демонстрацією екрану кожного представника груп)

– Спільно обговоріть результати.

 

Вправа 3 «Що дає мені правдиву радість?»

Необхідні матеріали: ручки, аркуші А4 для кожного учасника.

1) Обговоріть з присутніми тему радості та щастя у нашому житті. Які події чи речі приносять нам почуття радості?

2) Роздайте присутнім необхідні матеріали.

3) Запропонуйте розділити аркуш на дві колонки. У першій колонці необхідно написати: «Я відчуваю радість/щастя, коли…» і нижче записати що саме (речі, події, люди)дає мені почуття радості/щастя (5 хв).

4) Представлення напрацювань

5) Попросіть присутніх записати у другій колонці навпроти свого списку, коли радість від написаних ними речей закінчується (2 хв).

Наприклад:

Я відчуваю радість/щастя коли: Відчуття радості минає, коли:
Подорожую Подорож закінчується, або відчуваю втому
Читаю цікаву книгу Дочитую книгу, або вона виявляється не надто цікавою
Купую нову річ, яку дуже хотів Коли нова річ стає вже не новою, коли звикаю.

 

6) Обговоріть з присутніми про дочасність всього, що є у цьому світі, що ніщо не може дати нам правдивої, вічної радості, лише Бог. Жодна річ, подія, чи будь-що інше, окрім самого Бога не може задовольнити наше безкінечне прагнення щастя.

 

Адаптація для Zoom-зустрічі вправи «Що дає мені правдиву радість?»

1) Запропонуйте учасникам визначити для себе 2-3 речі (події, заняття, т.п.), що приносять радість/дають відчуття щастя та у приватних повідомленнях назвати один одному ці речі (наприклад: відпочинок на природі, час з рідними, цікава книга…) (провідник попередньо визначає, хто кому надсилатиме повідомлення).

3) Отримавши повідомлення, учасники міркують, чому дані речі можуть приносити радість та чи розділяють вони дану думку.

4) Обговорення.

Запитання до учасників у процесі обговорення:

– Коли радість від перелічених речей минає?

– Які речі, події, заняття можуть дати нам безкінечне відчуття щастя?

 

(Обговоріть з учасниками про дочасність всього, що є у цьому світі, що ніщо не може дати нам правдивої, вічної радості, лише Бог. Жодна річ, подія, чи будь-що інше, окрім самого Бога не може задовольнити наше безкінечне прагнення щастя).

Теми з посібника: Євангелізація (передкатехуменат) – Львів: Колесо, 2015 – 48 с.