Гра «Хто я?»
Учасник сам для себе або інші для нього витягують наосліп картку та чіпляють на видне для інших гравців місце. Учасник, ставлячи якомога більше запитань іншим щодо характеристик предмета чи персонажа, які зображені на картці, повинен його відгадати. Запитання мають бути такими, щоб на них можна було відповісти лише «так» або «ні».
Гра «Мемо»
Гра складається з 64 карток (32 пари), на яких зображені біблійні персонажі. Розкладаємо картки малюнками донизу. Гравці по черзі перевертають по дві картки таким чином, щоб усі бачили зображені на них малюнки. Якщо зображення на картках однакове, гравець забирає їх. Якщо малюнки різні, гравець кладе ці картки на попереднє місце зображенням донизу, а право пошуку картинок переходить до іншого гравця. Виграє той гравець, у якого в кінці гри більша кількість карток.
Гра «Поясни слово»
Грати можуть від чотирьох осіб. Обов’язкова умова — наявність команди, адже суть гри полягає в тому, щоб пояснювати своїм друзям по команді слова, які ті повинні відгадати. Команда, якій випала черга, обирає одного зі своїх гравців, який буде пояснювати слова. Він кидає кубик: цифра на кубику – номер слова на картці (на кожній картці є по 6 слів). Гравець пояснює зміст слова так, щоб його друзі по команді зрозуміли і назвали слово. Щоб зробити гру цікавішою, можна домовитися, щоб для пояснення слова не використовувати однокореневі слова (наприклад, пояснюючи слово «кадильниця», не можна вживати слова «кадити»). Якщо друзі по команді назвали слово, гравець переходить до іншої карти і пояснює слово під тою ж цифрою. Якщо друзі не можуть вгадати слово, гравець має можливість перейти до іншого слова. На відгадування дається 1 хвилина. Отримані бали – це сума усіх названих командою слів за мінусом тих, які були невгадані.
Гра «Біблійні персонажі»
Ця гра допоможе покращити знайомство з персонажами зі Святого Письма. Гру можна грати, ділячись на декілька команд, або кожен гравець може грати індивідуально. Кожна картка присвячена окремій особі. На кожній картці є чотири факти з її житя. Зміст гри в тому, щоб гравці вгадували імена біблійних персонажів, прослухавши якомога менше фактів. Таким чином можна й нараховувати бали: за один факт — 4, за два — 3, за три – 2, за чотири — 1. Учасники (команда чи індивідуально) відповідають по черзі. Ведучий витягує картку та зачитує факти по черзі в довільному порядку. Якщо після чотирьох фактів команда чи гравець не можуть дати правильну відповідь, то шанс отримати 1 бал переходить до наступної команди. Перемагає та команда чи той гравець, хто в підсумку отримає найбільше балів.
Гра «Духовна битва»
В комплект гри входять: – ігрове поле (1 шт.) – ігрові фішки (4 шт.) – кубик (1 шт.) – 60 карток з ситуаційними загадками до різновидів чеснот – 20 карток з назвами гріхів – 20 карток з порадами духівника – 24 картки з назвами обладунків (6 видів по 4 шт.) – чорні мітки (45 шт.) Учасниками гри можуть бути 2-4 гравці (можна теж утворити 2-4 команди). Гравці визначають між собою черговість ходів, кидаючи кубик: у кого випаде більше число, той починає першим, відтак хід йде за годинниковою стрілкою. Гра Число, яке випало на кубику, вказує, на яку кількість клітинок гравець має перемістити свою фішку. Якщо фішка гравця потрапляє на сектор «Чеснота» – гравець витягує одну картку з колоди карток, які відповідають кольору сектора «Чесноти». У цій колоді знаходиться 60 карток, на яких описані ситуаційні загадки, відгадавши одну з них, гравець забирає картку «Чесноти» собі. Якщо гравець не відгадав – ставимо картку знизу відповідної колоди. Слід пам’ятати – кожні нові дві картки «Чеснот» дають право отримати черговий обладунок. Якщо фішка гравця потрапляє на сектор «Гріх» – гравець витягує одну картку з колоди карток, які відповідають кольору сектора «Гріх». У цій колоді знаходиться 20 карток із назвами гріха. Завдання гравця, витягнувши картку, назвати, що це за гріх, як він проявляється та спосіб його уникнення (метод боротьби). Якщо гравець справився із завданням – просто кладе картку знизу відповідної колоди, якщо ж ні – отримує чорну мітку та кладе картку знизу відповідної колоди. Якщо фішка гравця потрапляє на сектор «Обладунки» – гравець має право отримати один з шести обладунків «Шолом», «Меч», «Взуття», «Броня», «Щит», «Пояс» за умови, якщо він має в наявності дві «Чесноти». Наступного разу, коли гравець знову стане на сектор «Обладунки», зможе отримати черговий обладунок, маючи дві нові картки «Чеснот». Якщо гравець потрапив на сектор «Обладунки», проте ще не має карток «Чеснот», обладунок отримати він не може, проте отримує змогу потягнути картку «Чесноти» і спробувати дати правильну відповідь та отримати чергову картку «Чесноти». Якщо фішка гравця потрапляє на сектор «Порада духівника» – гравець витягує одну картку з колоди карток, які відповідають кольору сектора «Порада духівника». У цій колоді знаходиться 20 карток із завданнями, виконавши які, ви маєте змогу: 1) позбутись «Чорної мітки» або 2) за умови відсутності «Чорної мітки» отримати будь-який на вибір обладунок (навіть не маючи карток «Чеснот»). Якщо фішка гравця потрапляє на сектор «Пустеля» – гравець не отримує можливості відповідати на запитання. Перемагає той гравець, який першим здобуде усі шість обладунків.
Гра «Дорога до Раю»
В комплект гри входять: – ігрове поле (1 шт.) – ігрові фішки (4 шт.) – кубик (1 шт.) – 96 карток (8 видів по 12 шт. розподілених по секторах – «Християнські свята», «Святі Таїнства», «Старий Завіт», «Новий Завіт», «Храм», «Духовність», «Заповіді Божі», «Молитва») – кольорові фішки (4 види по 60 шт.) Учасниками гри можуть бути 2-4 гравці (можна теж утворити 2-4 команди). Початок гри Гравці визначають між собою черговість ходів, кидаючи кубик: у кого випаде більше число, той починає першим, відтак хід йде за годинниковою стрілкою. Далі кожен обирає той тематичний сектор, з якого почне збирати картки з правильними відповідями (можна обирати один і той же сектор декільком гравцям). Гра Число, яке випало на кубику, вказує, на яку кількість клітинок гравець має перемістити свою ігрову фішку. Якщо ігрова фішка гравця потрапляє на пронумеровану клітинку, то гравець витягує картку із запитанням з обраного ним сектору. Якщо гравець дав правильну відповідь, то забирає собі картку, а на ігровому полі переходить на клітинку, яка відповідає номеру на його картці, та ставить картонну фішку свого кольору. Якщо гравець не дав правильної відповіді, то картку потрібно покласти знизу відповідної колоди. Якщо під час гри хтось з гравців потрапляє на клітинку, на якій вже є картонна фішка суперника, то цей гравець не має права тягнути картку із запитанням. У такому випадку право тягнути картку переходить до гравця, чия фішка є на даній клітинці; він отримує право витягнути картку з будь-якої колоди на вибір. Якщо він дав правильну відповідь, то ставить свою картонну фішку на клітинку, номер якої написаний на картці із запитанням. Якщо відповідь була неправильною, то картку потрібно покласти знизу відповідної колоди. Якщо ігрова фішка гравця потрапляє на клітинку «Пропуск ходу» – гравець не отримує можливості відповідати на запитання. Якщо ігрова фішка гравця потрапляє на клітинку «Додатковий хід» – гравець витягує картку, відповідаючи на запитання, та отримує право ще на один хід. Якщо ігрова фішка гравця потрапляє на клітинку «Телепорт» – гравець отримує право витягнути по черзі по одній картці з кожної колоди, за виключенням тих, у яких гравець вже має необхідну кількість карток з правильними відповідями. У випадку, коли грає четверо гравців, учасники мають дати по три правильні відповіді з кожної теми, коли грає троє гравців – по 4 правильні відповіді, і по 6 правильних відповідей, коли грає двоє гравців. Якщо гравець отримав відповідну кількість карток з обраного сектору, то він оголошує гравцям, з якого наступного сектору він буде збирати картки і т. д. Перемагає той, хто перший дав відповідну кількість правильних відповідей з кожного тематичного сектору.
Гра «Назви пару»
Гра на уважність та швидку реакцію, а також на вивчення християнських символів та біблійних персонажів. У грі є 54 картки. На кожній з них – по 8 зображень. Між кожними двома картками є збіг лише одного зображення. Є декілька стратегій гри:
- «Розбери вежу». Перетасуйте колоду, покладіть по одній картці картинками вниз перед кожним гравцем, інші картки покладіть колодою в центрі столу малюнками догори. Ціль гри: зібрати найбільше карток. Спочатку гравці одночасно по команді перевертають свою картку малюнками догори. Кожний гравець повинен намагатися якнайшвидше знайти те єдине зображення на своїй картці, яке співпадає з зображенням на верхній картці в колоді. Перший, хто знайде і назве його, бере картку з колоди і кладе поверх своєї картки (на свою колоду). Таким чином, в колоді відкривається нова картка. Гра триває до тих пір, поки не закінчаться картки в центрі. Переможець – гравець, що набрав найбільше карток.
- «Криниця». Роздайте гравцям усі картки порівну. Одну покладіть в центрі столу зображеннями догори. Кожний гравець перевертає свою колоду (яка знаходиться перед ним) малюнками донизу. Ціль гри: чимшвидше віддати усі свої картки. Спочатку гравці одночасно по команді перевертають свої колоди лицевою стороною догори. Гравці повинні намагатися якнайшвидше скидувати картки зі своєї колоди в колоду в центрі. Для скидання їм потрібно назвати те єдине зображення, яке співпадає на верхній картці їхньої колоди та верхній картці колоди, що в центрі. Гравцям потрібна буде добра реакція, оскільки верхня картка в центральній колоді постійно змінюється. Програв той, хто останнім позбавився усіх своїх карток.
- «Гаряча картопля». В кожному раунді кожному гравцеві роздається карточка, малюнками донизу, яку потрібно тримати в руці. Інші картки відкладаються в сторону, вони будуть потрібні для наступних раундів. Ціль гри: позбавитися своєї картки швидше за інших гравців. Спочатку гравці одночасно по команді перевертають свої картки так, щоб було добре видно всі зображення. Як тільки гравець знаходить зображення, яке співпадає на його картці і картці іншого гравця, він називає його і кладе свою картку в руку гравця, з карткою якого він знайшов співпадіння. Цей гравець тепер повинен знайти співпадіння на своїй новій картці і картках інших гравців. Якщо він знайде співпадіння, то віддає відразу всі картки з руки тому, у кого він знайшов. Гравець, якому дістануться всі картки, програє раунд. Починається наступний.
- «Збери їх всіх». В кожному раунді покладіть у центрі столу картку малюнками догори, а довкола неї – стільки ж карток зображеннями донизу, скільки й учасників гри. Інші картки відкладаються в сторону, вони будуть потрібні для наступних раундів. Ціль гри: набрати якомога больше карток швидше за інших гравців. Спочатку гравці одночасно по команді перевертають свої картки, що розташовані довкола центральної. Гравці повинні знайти зображення, що співпадає на центральній картці та будь-якій іншій картці, які щойно були відкриті. Коли гравець знаходить і називає зображення, що співпало, він забирає відкриту картку і кладе її поруч з собою (увага: картка з центру не забирається). Коли всі перевернуті картки будуть розібрані, покладіть центральну картку на дно колоди карток, що не брали участь у грі, і почніть новий раунд. Гравці зберігають виграні ними картки. Коли карток в колоді больше не залишається, гра завершується, і перемагає той, хто набрав найбільше карток.
- «Подарунок». Перемішайте картки, покладіть по одній картці зображеннями донизу перед кожним гравцем. Інші картки покладіть колодою в центрі столу зображенням догори. Ціль гри: набрати якомога менше карток з колоди. Спочатку гравці одночасно по команді перевертають свої картки зображенням догори. Кожний гравець повинен знайти зображення, що співпадає на картці будь-якого іншого гравця і картки поверх центральної колоди. Перший, хто знайде і назве зображення, що співпадає, бере центральну картку і кладе її зверху на картку того гравця, з карткою якого він знайшов співпадіння. Таким чином, в центрі відкривається нова картка. Гра продовжується до тих пір, поки колода не закінчиться. Перемагає той, хто наприкінці гри матиме найменше карток.
Ігри виготовлені Катехитичною комісією КГВА.
Замовити їх можна онлайн за цим посиланням.