13-14 січня 2017 року відбувся науково-практичний семінар «Вирішення конфліктних ситуацій на уроці». Організатори заходу – Патріарша катехитична комісія УГКЦ та Катехитично-педагогічний інститут УКУ.
Провів семінар Збіґнєв Барціньскі – педагог, тренер, голова правління товариства катехитів та педагогів «НАТАН» (Польща).
Учасниками семінару були студенти інституту, катехити, вчителі християнської етики дошкільних та загальноосвітніх закладів, – разом біля двадцяти осіб.
На семінарі розглядалися конфліктні ситуації на уроці і способи їх вирішення. Як повинен діяти катехит, педагог, вихователь у випадку проявів агресії до нього з боку учня? Як повинен діяти катехит, педагог, у випадку проявів агресії та приниження одних учнів іншими? Що робити у випадку невиконання учнями вказівок вчителя, балагану на уроці?
На основі описів конкретних ситуацій та власного досвіду учасники, використовуючи інтерактивні методи, шукали оптимальні способи вирішення конфліктних ситуацій на уроці.
Провідна думка семінару: Вихователь у ставленні до учня повинен бути чуйним, як матір, і твердим, як діамант.
«Чуйним як матір» виявляється у пошані, турботі, відкритості.
«Твердий, як діамант», вихователь повинен бути у дотримуванні принципів, тобто, запроваджувати і слідкувати за дотримуванням у класі принципів взаємоповаги і співпраці.